Το Blog του Λαού υπολειτουργεί λόγω θερινής ραστώνης. Ευχαριστούμε για την κατανόηση. 

Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012

ΟΛΗ Η ''ΑΛΗΘΕΙΑ΄' ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜIKEOYS ΦΑΕ ΕΝΑ ΜΑΛΑΚΑ!!!



 Messages

    • nop

    • με addares,τιμή μου τώρα που μου γινες και ''φιρμα'' ειδικα στα κοριτσάκια που καυλώνουν με τη φωνή σου όταν τα χώνεις.Δεν με ξέρεις και πιθανότατα δεν θα διαβάσεις καν τι απαντησε μια εγωκεντρικη ξερόλα απο τις χιλιάδες που σου στέλνουν αλλά στην περίπτωση που προτιμήσεις να διαβάσεις τι έγραψα αντί να πασαλείψεις με μερεντα τον πούτσο σου και ν αφησεις το σκυλο σου να γλείψει θα σου πω κι εγω την αποψάρα για την πάρτη σου.Ρε γαμώτο διαβάζω τα άρθρα για χιλιοστή φορά και ακόμη γελάω σαν τρελή θέλοντας να σου φωνάξω ''έχεις δίικιο γαμώ την άθλια ωμότητα σου'' και ''βουλωστο κακιασμένε άνθρωπε'' ταυτόχρονα.Εχεις γαμημένο ταλέντο να εθίζεις τον άλλον σε αυτά που γραφεις ακομα κι αν σιχαίνεται τον εαυτό του που γελάει με ενα κείμενο που σταζει μίσος.Κατι ασχετο ειναι οτι στο group γραφουν ολοι την μαλακια τους και σχεδον παντα ασχετη με τα μπραφ ή τα αρθρα σου και εχει καταντησει αηδια.Αυταααα..Α και μια συμβουλή, μην δειξεις το προσωπο σου, θα απομυθοποιησεις την προφανως λανθασμενη εικονα που εχουν φτιαξει στο μυαλο τους ολοι για σενα.

    • Bασικα μαλακιες απαντα μου γιατι θα εισαι αγενης και οσο κι αν σου παει δεν θα γινεις ο πρωτος που δεν θα μου απαντησει( εστω ενα ''αντε γαμησου''), χεστηκα ποσα μηνυματα εχεις να απαντησεις απο καθυστερημενα μαγκακια του καναπε που σου λενε ποσο κομπλεξικος ή γαματος ή μαλακας κτλ κτλ εισαι, απαντα να πουμε καμια μαλακια γιατι μ αρεσουν οι εξυπνοι ανθρωποι κι ας δε γουσταρω πολλες απο τις μαλακισμενες αποψεις σου εαν ειναι ολες ακρως αληθινες στα αρθρα σου και δεν βαζεις τεραστια δοση υπερβολης για να λιωνει στο γελιο κι ο πιο κλειστομυαλος μιζερος ανθρωπος.Τεσπα μιλα ρε δεν θελω να μου κατσεις ουτε να πω στις φιλες μου οτι μου μιλησες  Απλα σε παω απο οσα εχω δει και διαβασει και μου τη ΔΙΝΕΙΣ επησις, αντε γεια τωρα κακιασμενε καλημερα

    • geia.

    • Αδιάφορη και αγενής η απάντηση σου αλλά άκρως προβλέψιμη κύριε Μιχάλη μας.Σου πάει η αγένεια, απλά γίνε λίγο πιο απρόβλεπτος, ήμουν σιγουρη μεχρι και οτι η μονολεκτική απάντηση σου θα συνοδευόταν απο μία τελεία. Γεια.

    • teleia ->.

    • Μιχάλη μην προσπαθείς να με πικάρεις, ξερω οτι το έχεις πετύχει σε άπειρες γκομενίτσες που καυλώνουν με την ΄΄πετυχεμενιά'' σου αλλα σε μενα δεν πιανει.Στην πουτάνα πουτανιές?μπααα.Δωσε μου τον αριθμό σου, δεν είμαι επικίνδυνη, λυσσάρα ή απλα μια μαλακισμέν που θέλει να σε γνωρισει ούτε θέλω να σου κάτσω.Δωσε αν θες γιατι η ιντερνετική επικοινωνία μου τη σπαει, να σε παρω να σου πω την αποψη μου για την πάρτη σου.Ξερω οτι θέλεις πολύ να τη μάθεις γιατί στα λέω ωραία και χαριτωμένα και όσα σου εγραψα εξιτάρουν την περιεργειά σου και παίζει να τα διάβασες και δευτερη φορά- ίσως σε αυτο βοηθησε επιπλέον οτι ειμαι θηλυκου γενους και αρκετα εμφανισιμη  Στειλε λοιπόν και τα λέμε τηλεφωνικώς αλλιως ειναι το τελευταιο που σου στελνω γιατι βαριεμαι να γραφω και προτιμω να χρησιμοποιω τα υπεροχα δαχτυλα μου για πιο δμιουργικες ΄΄εργασιες''(και οχι μονο) Γεια σου.

    • λεξη <-

    • σε βαριεμαι, γινε λιγο πιο ενδιαφερων, πληττω, δωσε μου αριθμο ρε α ν θες αλλιως τα λεμε (= δεν τα λεμε) Βαρεθηκα, γινε λιγο πιο απροβλεπτος ή μιλα σαν ανθρωπος..αλλιως εσυ θα χασεις μια γαμτη γνωριμια που επιδιωκουν πολλοι αντρες κι εσενα σου προσφερεται στο πιατο.Αυτα, γεια τωρα.

    • Εισαι λιγο για δεσιμο ομως.

    • mpa
    • προτιμω να δενω
    • τον αντρα
    • σε ιδιωτικες στιγμες
    • και να με δενεις καια αυτος
    • ενταξει ναι ειμαι για δεσιμο

    • οπα...
    • τοτε αλλαζει το πραμα

    • τι θες τωρα ρε???????μου απαντας μαλακισμενα λες και ειμαι κανα καριολακι της σειρας που στην πεφτει για να το πει σις αγαμητες φιλες της με χαρα γιατι δεν εχει με τιποτ αλλο ν ασχοληθει........ελεος......Να μου απαντας με τροπο αναλογο με αυτον που εχεις την υποχρεωση να μου απευθυνεσαι, δηλαδη λιγο πιο ωριμα και σοβαρα κι οχι σαν κομπλεξικος αντρας που νομιζει οτι γουσταρω μονολεκτικες απαντησεις και γραψιμο...Κοιτα οταν ημουν 15 ναι τετοια γουσταρα...αλλα περασανε καποια χρονια απο τοτε

    • δεν γραφω μονολεκτικα επειδη νομιζω οτι γουσταρεις. γραφω μονολεκτικα επειδη βαριεμαι
    • και αν κρινω απο τα κατεβατα σου απο χθες, οντως δεν εχεις κατι αλλο να ασχοληθεις

    • Ναι οντως ολη η ζωη μου ειναι αδεια ολη μερα ασχολουμε μαζι σου και ειμαι σαν εσενα καθε μερα φεισμπουκ το βρκες...Ανοιξα το φεισμπουκ μετα απο 6 μηνες γιατι εχω φουλ διαβασμα για να παρω πτυχιο πιανου να δωσω εξεταστικη στη Νομικη και να ξεσικστω στα μαθηματα φωνητικης για τα προς το παρον ερασιτεχνικα λαι που κανω

    • ΑλλΑ μαλλον εχεις δικιο η ζωη μου ειναι μιζερη και εισαι το μονο πραγμα που εδωσε λιγο φως στην βαρετη και μονοτονη ζωη μου σ ευχαιστω..χαχαχ τι μαλακας εισαι
    • απ οτι βλεπεις γραφω και μιλαω και σκεφτομαι εξαιρετικα γρηγορα οποτε για τα κατεβατα θελω το πολυ 5 λεπτα να αφιερωσω και τα γραφω τις δυο ωρες απο τις 24 της ημερας που βρισκομαι στο σπιτι μου....Μηπως αλλαξες γνωμη τωρα η θα επιμεινεις στην αποψαρα σου που κατερευσε πανηγυρικα θα ελεγα?


    • ωχ. ΚΑΙ madrugada? καταλαβα...

    • τι?? πες μου οτι δεν σ αρεσε....αισθησιακη φωνη, το ακουω και θελω να κανω σε..χαχα..Και ναι ειμαι απο τις χοντρες ασχημες μπαζολες που ακονε και εντεχνο...ποσο δικιο επεσες σ αυτο..Ειμαι ζωντανο παραδειγμα αυτου που περιεγραψες??
    • σεξ*
    • ειχες*

    • χοντρη οχι

    • θα μου πεις εσυ τι μουσικη σου αρεσει???ή το κρατας μυστικο, για την πρωτη νυχτα του γαμου? Οσο για τα κατεβατα που λες οτι γραφω ναι μιλαω πολυ και γουσταρω να σπαω αρχιδια με την πολυλογια μου
    • α οκ..το σωσες..προτιμουσα να με πεις χοντρη ομορφη...αλλα εσυ λε χοντρη οχι και με αφησες μια ασχημη μπαζολα...με πληγωνεις αληθεια....θα κλαψω, εισαι κι εσυ ενας απο τους χιλιαδες μαλακες που με λεει ασχημη.εισαι μαλακισμενο ρε φιλε θελω να σου ριξω χαστουκι

    • this is fun...
    • to pliktrologio bgazei kapnous....
    • dwse eleytheria!

    • ναιι ετοιμαζω κι εγω βιντεακια με αποψεις για δευτερα θεματα απο παλια χωρις βρισιδια βεβαια ειμαι και κοριτσακι μην χασω και ν γυναικεια φυση μου.Οταν ανεβασω στο utube θα δεις ποσο μεγαλο ταλεντο εχω στην γρηγορ ολοσωστη και ακαταπαυστη ομιλια μεχρι ο αλλος να θελει να μου σασει τα μουτρα

    • ante mpas kai paroume kana kalo screenshot

    • Μιχαλακη μη με δουλευεις...κανε οτι θες ρεεεεεεεεεεεε βγαλτα στη φορα θα παρεις πολλα likes αρχιδακι
    • οταν δουν οτι το scrrenshot θα ναι με ωραια γκομενα που τα λεει και πετυχημενα θα γεμισεις σχολιο,ελα θες να στο κανω πιο ενδιαφερον..πες μου τι θες να πω

    • kala ta pas. de thelw na epembw stin texni pou bgainei

    • να σου ζητησω να βρεθουμε και να σου κατσω εσω για μια νυχτα να σου πω τι καυλα φωνη εχεις και ποσο θελω να σε τσιμπουκωσω?
    • ψεμματα θα ναι αλλα νομιζω θα βγαλεις λαυρακι

    • eytyxws pou eipes "psemata tha nai" sto kapaki gia na mi mou mpainoun idees

    • ελα πες θες να σου αρχισω προσυχολογα...ειμαι κοριστι του σαλονιου στον εξω κοσμο και κοριστι του λιμανιου στο κρεβατι ελα λεγε

    • down boy... down...

    • πολυ θα το ηθελες............παρα πολυ ομως
    • ξερω να εντυπωσιαζω να αναβαζω τον αλλον και να τον ριχνω στο καπακι ειναι τεχνη κι αυτο τ νομιζεις μονο εσυ κατεχεις την τεχνη του λογου????????

    • nai.

    • ειμαστε πολλα ταλεντα εδω εξω Μιχαλακη απλα ειμαστε ακατεργαστα διαμανται

    • san ton alladin

    • ρε βλακα σου πα γινε απροβλεπτος νιωθεις??? ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΓΑΥΡΩΝ.ΒΑΛΕ ΛΙΓΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΑΝΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ

    • χαλαρωσε και απαντα οτι σου ερχεται οχι οτι ταιριαζει στο προφιλ του πετυχημενου ετοιμολογου και και και Μikeius
    • δεν μιλαω με το Mikeius ρε πουστη τωρα..Με τον Μιχαλη μιλαω, με πιανεις'???

    • blepw tis kallitexnikes sou fwto

    • thelei katergasia to diamanti, de tha sou pw psemata
    • episis
    • thes na sou deiksw pws croparoun swsta mia fwto? krima einai

    • ελα κραξε με λιγο γι αυτες γουσταρω κραξιμο..Να σου πω οτι εχω και blog απο παλια με μια μικρη επιτυχια αλλα δεν θα σε αφηνα ποτε να το διαβασεις ειναι γεματο ποιηματα στυλ καρυωτακη για θαντους σκοτεινες μανιες και τετοια, φωτογραφιες με δεντρα και πινακες ου εχω ζωγραφισει, ιστοριες για φονους αγριο σεξ παρτουζες κι αλλους φονους κυριως απο γυναικες ψυχρους εκτελεστες μαλακισμενων αντρων και γενικα αρκετη σκοτεινιλα και κλαψομουνιαση

    • kai giati na min to diabasw?
    • min ntrepesai tin alternativila sou. OWN IT !
    • kai de se krazw gia tis fwto. eilikrina thelw na boithisw fellow photoshopper

    • αυτος ειναι ενα ς φιλος μου..γιατι//τι εχει καλε η φωτογραφια///
      ??σιγα μην κατσω να μου μαθεις..χαχα ξερω πρωτον να επεξεργαζομαι το φωτοσοπ το παιζω στα δαχτυλα απλα επεξεργαζομαι μονο φωτογραφιες με τοπια και οχι με τη μαπα μου..χαχα εν εχει και τοσο καλλιτεχνικο ενδιαφερον για μενα η μουρακλα μου οπως και η μαπα οποιουδηποτε αλλου

    • to blepw. epiko matting

    • ρε Μιχαλη το φεισμπουκ το εχω για να εχω ευκολη προσβαση σε πραγματα π θελω να δω οπως συννενοηση με παιδια απο τ νομικη η το ωδειο κ τα λοιπα δεν το χω για επιδειξη της σκατοφατας μου σιγα μην κανω μοντελινγκ στ φεισμουκ χαχαχα και βγαλω και φωτοραφιες με εσωρουχα σαν αυτες στις καριολες τ φεισμπουκ..βασικα να πω την αληθεια δεν εχω και τα προσοντα για να βγαλω τετοια φωτο:p

    • ntaksei twra trollareis. eipa egw tipota gia mapa kai montelenies fwto?

    • οκκ εγω δεν θελω βοηθεια σ αυτο βλακακο εγω εχω ηδη απειρα κειμενα με αποψεις μου για θεματα απο πολιτικα μεχρι σεξουαλικα και ηδη τραβα βιντεακια σε προβα στυλ τη μουρη μ να τα λεω.

    • apla eipa oti den ksereis photoshop 
    • poly. den ksereis poly photoshop

    • χαχα δεν τρολλαρω!!!!!!!!!!!σ αυτα ου σου γραφω στη σελιδα σου αμα δεις που σου βαζω τραγουδια και λεω οτι σ εχω ερωτευετει εκει ναι τρολλαρω μπας και τσιμπησει κανει και επιασε

    • diladi o erwtas mas itan ena psema?

    • οκ μιχαλακη δεν ξερω θα μου μαθεςι εσυ...Τα δικα μου δαχτυλα φτιαχτηκαν για πιο δημιουργικες και υψηλιες ασχολιες

    • kai o kalogiannis giannis gia ton poutso fwto anebazei

    • τρολλαρα τοσο καλα που πιστεψες οτι σ ερωτευτηκα??βασικα δεν ηταν ερωτας μας..ηταν ερωτας μου μιχαλη σου χω γεμισει τον τοιχο τραγουδια και ερωτολογα και απαντηση δεν πηρα να χαρω λιγο η πουτανα, μ εγραψες στα αρχιδια σου...χαχαχαχαχαειμαι καλη ρε πουστη παντα ελεγα πειστικα ψεματα οτν δεν εβλεπα τν αλλο στα ματια

    • gemise talenta to deviantart

    • γιατι αυτη που εχω προφιλ δεν σ αρεσει?? εα μωρε αυτος ο γιαννης ειναι κολλητος και για να μου ανεβασει το κεφι οταν χωρισα το καλοκαιρι με αφησε να το παιξω λιγο μοντελο κι αυτς φωτογραφος


    • ntaksei trollareis sigoura. apokleietai na eisai toso klise ki apo konta

    • οχι, ειμαι περισσοτερο...
    • β ασικα ειναι τοσο αδικο ρε πουστη οποιος αντρας με γνωριζει η πρωτη εντυπωση που του δινω ειναι οτι του ριχνω χοντρο δουλεμα και δεν μπορω ν α καταλαβω το λογο, θα μου τν πεις εσυ που εισαι και λιγο εξυπνο φημες λενε?
    • να σου πω θα σου στειλω μια εντεχνιλα κανε μου τη χαρη και ακου το ειναι μελοποιημενο ποιημα αγαπμενου μου ποιητη.ακου το και μετα ξερνα χεστηκα, αλλα ακου το οκ? ευχαριστω

    • εξυπνος*
    • αλλα αν θες να δεις αν τρολλαρω η οχι εχεις παντα την δυνατοτητα να με δεις απο κοντα για να το εξακριβωσεις

    • ntaksei. pio klise pethaineis
    • oxi allo

    • xaxa na sou πω επειδη σε βαρεθηκα και μιλας πολυ παω να γαμηθω λιγο στο πιανο α και ακουω αυτο ειναι ενα απ τα κομματια που θα δωσω στο πτυχιο πολυ γνωστο σιγουρα το ξερεις


    • κλισε κι αυτο εε??
    • τα λεμε σε κανα μισαωρο αν εισαι εδω εφυγα

    • na gamitheis PANW sto piano?
    • epitelous. kati swsto

    • γαμησε με μαλακα δεν μπορω να παιξω ειναι στο σαλονι ο πατερας μου με πελατη και μιλανε για βαρετα πραγματα της δουλειας..οο θα του σπασω τα μοτρα και μου χαλασε τ προγραμμα μελετης ο παπαρας και ειναι και ασχημος,
    • ναι στο πιανο συνηθως γαμιεμαι στο διαβασμα και στο παιξιμο αλλα απειροι αντρες ενω με εβλεοαν να παιζω Μπαχ ή κομματια και να τραγουδαω μου προτιναν καθολου διακριτικα να το κανουμε πανω στο πιανο.Και φυσικα αρνηθηκα να πα να αμηθει η μαλακισμενη φανατσιωση ους το πιανο το αγαπαμε και παιζουμε μουσικη σε αυτο δεν ειναι επιπλο γαμωτοοοοοο σου επιτρεπω να γαμιεσαι οπου στο διαολο θες μεσα στο σπιτι ακομα και να κρεμιεσαι απο τον πολυελαιο αλλα το πιανο ειναι ιερο, πιο ιερο και απο το σπερμα σου.χαχα τι σου λεω κι εσενα σορρυ δεν τρολλαρω μ εχει πιασει μαλακια αν μιλσουμε αο τηλ απο κοντα θα σου εξηγησω γτ μιλαω σημερ τοοοοοοοοοοοοοοοοσο πολυ

    • nice try

    • ακου και αυτο θα σου αρεσει,εινι η παθητικη του Μπετοβεν απο τα πιο δυσκολα και απεριγραπτα αριστουργηματα του

    • kai mia xara einai i fantasiwsi na gamitheis sto piano

    • το nice try που κολλαγε??

    • an to theseis katallila bebaia
    • ayto to dexomai
    • an o allos einai kriari, na pa na xestei

    • Ακου Μιχαλακη εχω εκλπηρωσει απειρες φαντασιωσεις ανδρων και δικες μου αλλα αυτο πιστευω θα τους μεινει αποθυμενο στο πιανο δεν μπορω να ξεσκιστω το σεβομαι

    • alla an sto ferei wraia, de thes na gamitheis sto piano?

    • κριαρι χαχαχαχα....ναι κοιτα εαν ο εκανε με υπερβολικα αισθησιακο τροπο και δεν ρε παιδι μου το γαμησι το ζωωδες εκεινη τη στιγμη αλλα κατι εξισου καυλωτικο αλλα ηρεμο ισως...
    • το*

    • DEN EXEI NA KANEI ME SEBASMO! giati to sex prepei nte kai kala na "amayrwnei" to piano kai to kathe piano?

    • ηταν** ωχ σιχαινομαι οταν γραφω και κανω ορθογραφκα ή συντακτικα

    • den xalas kati an gamitheis panw tou. to sex anabathmizei ta antikeimena, den ta ypobathmizei. den eipame na xeseis sto piano sou. na kaneis sex eipame

    • χαχαχαχα ρεεε ενα κολλημα εχω κι εγ μην μου τη λες αυτα να τα πεις στις παρθενοσεμνοτυφες εγω ειμαι αρκετα ανοιχτομυαλη σ αυτο το θεμα, εαν εχω προφυλαξεις μπορω να κανω οτιδηποτε ξερω οτι θα καυλωσει τον αλλο και ισως ουτε καν εχει φαντασιωθει ποτε του οτι θα μπορουσε να ζησει.το εχω κανει σε ολους τους πιθανους χωρους εντος και εκτος σπιτιου μην τα λες σε μενα στις σαυρες που νομιζουν οτι το να ξερεις να γαμιεσαι σημαινει οτι εισαι πουτανα σεε αυτες να τα πες

    • πεις**...οκ εχεις ενα δικιο ισψως τη δευτερα πρωι που θα κανω σεξ σπιτι μου να το δοκιμασω

    • gamwto. elega na to kratiseis gia mena

    • χαχα τωρα με τρολλαρεις εσυ ετσι?

    • καλη προσπαθεια

    • later
    • bb

    • οκ τα λεμε παω βολτα γεια στειλε μ τ κιν σ αν θες ν τ χω σ πα βαριεμαι απο δω, ντε καλο μεσημερι

    • το κινητο μου ειναι --------------- παρε με τηλ το βραδυ αργα οταν γυρισεις απ οπου βγεις βολτα ν ακουσεις τι σεξυ που ειναι η φωνη μου βραχνιασμενη.Σε φιλω -στο μετωπο- καλο απογευμα να εχεις

    • sto metwpo?????!?!?!??? really? ayti einai i ataka sou gia na min se lene "poutana"? "STO METWPO" ????

    • οχι αυτη ειναι η ατακα μου για να ξεκινω χαλαρα και σταδιακα τη δημιουργια φαντασιωσεων
    • εαν απο την πρωτη μερα στειλω φιλια στον πουτσο του αντρα χεστηκα αν θα με ερασει για πουτανα
    • απλα δεν ειναι ο τροπος μου..τον αντρα τον βασανιζουμε οσο πιο γλυκα και αργα γινεται

    • pes sketo "filia"

    • αρεσει να προτοτυπω

    • kai liksto ekei

    • απ οτι ειδες σχολιασες αυτο που εγραψα
    • ...
    • μου*
    • κι ετσι κι αλλιως φιλια θα σου πουνε ολες οι γκομενες του διαδυκτιακου χωριου
    • αλλα οποια θελει ο αλλος να τη θυμαται θα πει μια ατακα λιγο αλλοιωμενη για να κανει εντυπωση
    • ο δια δεν θα κατσω να σου αναλυσω τον τροπο προσεγγισης μου\
    • ελεος
    • φιλια στο μετωπο σου στειλα
    • δεξου τα αλλιως βαλτα στον ...σου
    • αντε ια παραξενε σα γερος κανεις

    • να σου πω φιρμα, θα μαι ζωγραφου αποψε εαν εισαι κοντα ψησου να μου κανεις ενα τηλ στο ----------------- να σε δω κανα δεκαλεπτο.αντε φιλια

    • Λοιπον Ελευθερια. Ακου τι συμβαινει: Ψηνω τριο με μια κοπελια που ειναι ηδη μεσα και ψαχνουμε αλλη μια. Επειδη φαινεσαι σωστο ατομακι που το κατεχει το σπορ, αν ποτε θελεις να αμαυρωσουμε το πιανο σου ομαδικως, θα ηταν τιμη μας. I am dead serious. Φιλια.

    • Προτιμω να το αμαυρωσουμε οι δυο μας.Δεν κανω τριο με αλλες κοπελες ειμαι τερμα εγωιστικη σκυλα και δεν μπρω να μοιραστω αντρα.Αρα ψαξε αλλου.Κι εισαι μεσα, ειμαι σωστο ατομακι και ανοιχτο σε απειρες σεξουαλικες φαντασιωσεις απλα η συγκεκριμενη μορφη παρτουζας δεν με ερεθιζει καθολου,αυτα.I AM DEAD SERIOUS TOO

    • Α και ρε βλακα πες μου που μενεις..Εγω νεο ηρακλειο.Ταπρωινα ειμαι μονη μου τις καθημερινες οποτε ελα για καφεδακι απο βδομαδα οποτε γουσταρεις πες μου, αυτα.Καληνυχτα


    • αα και για το μπλογκ μου που σου πα μπαις να δεις αλλα εχω μονο μια αναρτηση απο τις χιλιαδες ππου ειχα θα σου εξηγησω απο κοντα γιατι της εσβησα, ενα ποιημα εχω μονο τωρα απλα διαβασε το να δεις τι στυλ ηταν αυτα που εγραφα(κλαψα κτλ) ξερω θα με μισησεις λιγο παραπανω μ αυτο θα διαβασεις!!ειμαι απο τις γκομενες που δε γουσταρεις, ψωναρα καλλιτενης κτλ κτλ κτλ .τα λεμε

    • μπεις**(ημαρτον)
    • τις* καλλιτεχνης**

    • eisai edw re mikeius?

    • αν θες να κανονισουμε αυτα που μου λεγες παρε με τηλ αυριο να ωρουμε μερος και μερα
    • καληνυχτα

    • εισαι εδω ρε ορνιο???τεσπα σε βαρεθηκα αν ποτε θυμηθεις βαρα τηλ το κιν μου το χεις, παω να βασανισω και να καυλωσω μεχρι θανατου τα υπολοιπα αρσενικα μου τωρα, φιλια κακιασμενε

    • Α και αυτη που εχεις ετοιμη για τριο η λουλ σιμον πως στο διαολο λεγεται δεν μ αρεσει, κακογαμημενη και λυσσαρα γαια πουτσο και μουνι ειναι δεν με καυλωνει.Βρες μου αλλη ή αλλον(κατα προτιμηση φιλο σου με χοντρο πουτσο μακρυα δαχτυλα και εξασκημενη γλωσσα με πολλα ταλεντα και αντοχες) παρε με να μου πεις εγω καθε πρωι ιμαι μονη μου μεχρι το μεσημερι, ελα μονος ή με καποιον αλλο εκτος απο αυτη την ακαυλη να αμαυρωσουμε την πιαναρα μου, δεν χρειαζεται να κανουε τριο, οποιος γαμιεται μαζι μου μολις χυσει οσες φορες αντεχει νιωθει σαν να πηγε με 10 καυλιαρες γκομενες ταυτοχρονα, εμπιστεψου με.Παρε με αλλα συντομα γιατι αν περασουν λιγες μερες ακομα χωρις να λαβω μηνυα ή τηλεφωνο θα ξενερωσω με την παρτη σου και θα αφοσιωθω στα υπολοιπα γκομενακια μου που με καυλωνουν με τον πουτσο και τη γλωσσαρα τους κι οχι απλα ε την φωνη τους οπως εσυ και θα τους χαρισω και την καυλα που κραταω για σενα..Μην συνεχισεις στο στυλακι ''σου μιλαω μονο στο φεισμπουκ''' γιατι το φτυσιμο δεν με φτιαχνει, αντιθετως με ξενερωνει αμεσως.στο οριο της ξενερας εισαι προσεχε,μην το τραβας αλλο με το δηθεν φτυσιμο θα χασεις το πιο καυλιαρικο και βασανιστικο σεξ της ζωης σου.Καληνυχτα

    • Πας καλα ρε; ποια λουλ σιμονς και αρχιδιες; σου μιλαω για φυσικο προσωπο με δοκιμασμενο ταλεντο που ξερω ηδη. Αλλα ειναι γυναικα. Σορι, αλλα με αυτο θα ειμαι κλισε: θελω ffm φαση, και το ιδιο θελει και η φιλη μου.  Τωρα για σολο, το σκεφτομαι ακομα.

    • Λοιπον επειδη εγω λεσβιακο δεν εχω ξανακανει και να σου πω τηναληθεια δεν με καυλωνει η ιδεα να με γλειψει γκομενα και δεν γουστραω ουτε να μυρισω μουνι αλλης.Εαν ερθεις πρωτα για σολο μετα κανουε και τριο απλα εγω την αλλη καυλα που χεις βρει δεν παιζει να την γλειψω, ας με γλειψει αυτη δεν ξερω, εγω το πολυ γλωσσοφιλο, εγω μουνια δεν βαζω στο στομα μου μονο πουτσο..Καλα ελα αυριο σπρωι σπιτι μου και θα σου πω εγω υστερα που μου το παιζεις και δυσκολος.Ελεος δηλαδη, μπορει να στην πεφτουνε πιο μοντελα απο εμενα αλλα πιο αισθησιακη, αγρια, εμπειρη και καυλιαρα απο μενα δεν εχεις γαμησει και δε θα γαμησεις, εμπιστεψουμε.Μια δοκιμη θα σε πεισει

    • ψωναρα του κερατα σου την πεφτω εγω που με περιμενουν ορθια πολλα καυλια πανεμορφων αντρων με μεγαλα εργαλεια και ταλεντο στο σκισιμο και νομιζεις θα σε παρακαλεσω??Αυριο περιμενουν ηδη τρια ατομα να ερθουν εδω για τρελο γαμησι μεχρι τελικης πτωσεως, μερχι να μη χυνουν ουτε σταγονα κι εσυ εισαι αισιως ο number 4 στην αυριανη sex list και μου το παιζεις δυσκολος οτι θα το σκεφτεις χαχαχαχα εισαι γελοιος χχαχαχα σου δινω ευκαιρια στο πιατο χωρις να ξερω καν πως ειναι η μαπα σου απλα και μονο γιατι με τους αλλους τρεις εχω ξαναπηδηχτει κι αν και ειναι γαμιαδες και τυραννοι οσο δεν παει σκεφτηκα να γαμησω εσεβα αυριο που ξερω μονο οτι εχεις καυλωτικη φωνη.Μιχαλη μην εισαι μαλακας δεν χανονται τετοιες ευκαιριες?? Θ αφησεις καποιον απο τους υπολοιπους ψωλαραδες να σου φαει μι σεξουαλικη εμπειρια που θα θυμασαι για παντα???

    • Αν ναι δυο ειναι τα πιθανα σεναρια 1. οτι δεν ξερεις να γαμας και θα χασω τζαμπα το χρονο μου 2. οτι φοβασαι οτι θα ειμαι οντως τοσο καυλα οσο υποστηριζω και 3. οτι δεν σου σηκωνεται
    • τρια*
    • τελος παντων σταματα να φερεσαι σαν 15χρονο κλαψομουνι και δωσε μου τν αριθμο σου τωρα, τι φοβασαι??μην σε πρω τωρα τηλεφωνο και σε καυλωσω με τη σεξυ βραχνιασμενη φωναρα μου?Πραγματικα φερσου λιγο ως αντρας της ηλικειας σου κι οχι παιδακι γιατι ξεκαυλωνω οσο συνεχιζεις να μην δινεις τον αριθμο σου λες και θα κινησω γη και ουρανο για να σε πηδηξω..Τελειωνε γιατι αρχισα να σε βαριεμαι πιο γρηγορα απ οτι ειχα υπολογισει

    • Damn... Και νομιζα οτι μονο εμεις καυχιομασταν τοσο για τα γαμησιατικα μας. Σου ειπα, θα το σκεφτω. Μην σου στερω τους καβλερους τυραννους που σου ρχονται και σε τριαδες. Καλα να περασετε και μην ξεχνας να πινεις νερο, ε; 'νυχτα!

    • Τεσπα για το τριο μεσα ειμαι ελατε αυριο σπιτι μου παρε με ν σ πω διευθυνση και τα λοιπα.Ελπιζω η αλλη να ναι ομορφη τουλαχιστον και να υπακοευεις στις διιαταγες μου.Δεν θελω να μου φερει αντιρρηση.Δωσε ου το κιν ν σε παρω τωρρα ν σ πω πως να ρθετε αυριο σπιτι μου, αντε τελειωνε αρχιδακι μου εχεις πρηξει τα ατροφικα μου λεγε

    • υπακουει*
    • δεν χρειαζομαι νερο εγω δεν στερευω ποτε απο υγρα, χειμαρος ειναι η μουναρα μου καθε στιγμη
    • τι εγινε αλλαξες γνωμη δεν θες τριο?????????εγω μονο αυριο θα ειμαι ολομονχη ολο τ πρωινο για να γαμηθουμε στο πιανο.Τις αλλες μερες θα ναι εδω η μικρ αδερφη μ γι αυτο τελευται ευκαιρια παρε μ τηλ τωρα ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ Η ΠΕΣ Μ ΚΙΝ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΕΓΩ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΚΑΥΛΙΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΑΜΗΘΕΙ .ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΑΚΟΜΑ

    • ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΟ, ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΤΣΑΚ ΝΑ ΞΕΝΕΡΩΣΩ ΑΠΑΝΤΑ

    • τρολλαρισμα το τριο???κριμα και τελικα ψηθηκα, τεσπα αν εχεις στο μελλον οποιαδηποτε φαντασιωση θες να σου παραγματοποιησω πες μου.Αλλα μονο τοτε γιατι σε εχω βαρεθει σημερα και παιζει να ειμαι ξενερωμενη μαζι σου για οτιδηοτε ασχετο απο σεξ μο μιλησεις.Αντε καληνυχτα ακαυλε ''αντρα''

    • na sou pw arxidako kseris pws ena video b orw n to allaksw se gwnia 90 moirwn gt fainomai katheta??????
    • lege k frodise t trio n gini sidoma gt kathe ,era gamimeai me allon ka simera m dio diaforetikus k exw arxisi n varieme tn ksepeta mhn xasis kai ginw monogamikh -kai kala prim thn partyza, an k tha psinomuna ektos apo thn gomena n feris k alom emam adra k as mhn kani tipota as ton paizei me to banistri

    • poly gamisi peftei sto irakleio
    • na pate ki apo Polygeysto meta
    • einai kalo gia fuck-munchies
    • paw na kanw montaz
    • BTW, i Lull se trollarei asxima
    • ektos ki an trollareis esy emena me to gegonos oti se trollarei, opote eisai super-meta-troll kai mprabo sou
    • filia sto metwpo

    • xaxa simera vgika k eksw me dwdekapodo tzin sortaski k diktioto kalson straples mavro bluzaki kai kokkino kragion xaxaxaxa simera imun h kavlara t irakliou daxi opoious gnwriza den m afhnan n figw

    • xaxa
    • tha s s stilw k egw se ligo videakia tupou mpraf m t mapa mu
    • alla xoris sixamenes vrisiew
    • san esena n m pis an vgazi gelio
    • gt os gnwstwn oi gomenes den exume xioumor eimaste mono g skisimo
    • ase re ixa kavlwsei olh thn kafeteria elava sovarh prosklisi apo susswmh foithtikh parea n simmetexw se partouza me deka adres
    • ts ipa t poli 5 g arxi xalaraaa
    • t poligeysto gamaei
    • alla epidi ipopteuomai oti otan teleini og usros k t kebab xrisimopoioyn k kreas apo skulo
    • taizw ta geitonoskula gia na kserw ti trww meta
    • siimera tsibisa suvlakara poligeusto me tzatziki kremudi apo ola
    • meta t sex
    • xaxa etsi ki alliw s ta kalytera tsibukia t kanun oi ginekes p kserun na TRWNEEE
    • EΓς ΔΕΝ Σ ΕΤΡΟΛΛΑΡΩ
    • εσυ με δουυλευεις μου λες οτι ο μονο τροπος να κανουμε σεξ ειναι αμα ερθει κ το λεσβιακι σ που θα ρθει ν αμε γλειψει??
    • κοιτα αμν ερθει θα κανει ολη τη λατζα αμα βαριεμαι θα τσιμπουκωνει αυτη κι εγω θα χαλαρωνω με τσιγρακι και καφε
    • ετσι κι αλλιως εγω δεν θελω να σεου παρω τσιμπουκι θα τα κανει αυτη εγω θα σε καυλωσω εκεινη την ωρα τοσο που αυτα που θα λεω θα σε αναψουν με χιλιες φορες περστρη καυλα απο το μπουκωμενο στομα της πεοζητιανας σοθυ
    • ΣΤ ΒΑΛΑ ΣΤ ΠΡΟΦΙΛ ΔΕΣ Τ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΟΤΙ ΓΕΛΑΣΕΣ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΧΩΡΙς Ν ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟ ΨΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΤΣΩ, ΕΓΩ Σ ΧΩ ΚΑΤΣΕΙΜ ΗΔΗ ΕΣΥ ΜΕ ΘΕς ΜΕ ΜΙΑ ΑΚΑΥΛΥ ΠΑΡΕΑ ΕΝΩ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΔΕΚΑ ΚΑΥΛΙΑΡΕΣ ΜΑΖΙ

    • ti mou ebales sto profil?

    • εισαι εδω??θα σου στειλω σε λιγο βιντεακι με εμπνευση το σιχαμενο μπραφ σ αρχιδακο ν μ πεις γνωμη
    • θα ανεβει σε κανα τεταρτο
    • γιορταζες χτες ??χαχα
    • τουλαχιστον πουτσο εδωσες να τιμησεις τον αγαμητο βαλεντινο?
    • τελικα τριο θα κανουμε
    • αν κανουμε παιζει και να μην σ αφησω να με γαμησεις
    • καλα τσιμπουκι δε θα σου παρω εννοειται
    • θα δινω διαταγες στο πουτανακι τ αλλο να σε κανει τουρμπο γτ μαλλον θα βαριεμαι

    • den to eida
    • einai apla ena tragoudi tou clafton

    • re xaze to anevazw st utune alla theli akoma
    • sto 20% einai
    • ti ekanes simera

    • diabasma kai montaz

    • na su pw telika t trio isxuei??kai vasika pu tha gini
    • gt exi eksetastiki h aderfi m afto t mhna k ine olh mera edw
    • twra pera apo thn plaka
    • den thelw n dw g na me gamhseis
    • an me kavlwseis ok paso
    • na dw th mapa pou leei ola afta thelw
    • k vasika pistevw oti tha me pas trela estw kai gia kafe npame

    • that's debatable...

    • vasika tha kobplaris ime upervolika dobra kai afoplistika agenhs kai ilikrinis mexri ahdias
    • tha me latrepsis kai tha me exis ws trelo atomaki m gamw tiw idees
    • alla tha kavlwnis me oti lew xwris kan na se aggiksw
    • paneukola

    • ola ayta tha ginoun?

    • ama ise kapu kedro avrio pes m kathese g kafe n perasw g kana dekalepto k kala k meta den tha me afisis n figw
    • to vlemma m k o tropos omilias ginondai ethistikoi apo t prwto lepto
    • exw megalo taledo sth glwssa....

    • aha...
    • de bariesai na grafeis katebata 3 meres twra?

    • aytth h loyl simon m lege oti den sum sikwnete
    • n den se kanoun gleifokwli
    • k oti den kanis gleifomuni
    • ekei katalava oti trollarei
    • ektos an ine alithia k daxi tha pesis sta matia m

    • a eprepe na ftasei ekei gia na to katalabeis
    • kana kwlo tha doume?

    • se adra p dn kani gleifomoyni mexri na xisi oi gynaika damitzanes den to glifis oyte to miso poytso
    • ti ennois??na s stilw gimnh fwto??
    • xaxa ti malakas..sthn poutana poutanies??
    • opoios theli na di tn kwlara m th vlepei live h apo fwtografies p exw egw k mono k dn exi prosvash
    • xxaxa malakassss
    • den xriazete
    • exw kolara
    • simera me kanane thn kavlara t hrakleioy oithavmastes p gnwrisa
    • m protinan partuza egv kai 10 adres
    • den kanane plka
    • ts ipa arxika5 k vlepume
    • esi partouza me allo adra k kopela exis kani??
    • gt dn m protines k men kati tetio re mike?
    • k tha m feris t lesviaki
    • re simera ekana sex treis fores

    • hahahhahaha 10...

    • thn kathemia me diaforetiko adra xaxa

    • anyway
    • ass or GTFU
    • ta leme

    • ti simeni gtfu?
    • ass apo koda
    • ta leme kariolh

    • google it

    • variemai
    • na mu to xe stili kai kanenas kavliarhs..esi m t stiles o akaylos ths ipothesis
    • filia sto metwpo
    • kai glupsimo-roufigma sta daxtyla twn xeriwn sou
    • kalhnyxta

    • ποτε θα σε κερσω ενα γιγας διπλο στο πολυγευστο?Στα λεφτα ειμαι χουβαρντου,,σχεδον οσο στα τσιμουκια...Ααααα επιπλεον σου εχω καυλο-προταση
    • μες στην αλλη βδομαδα κανονισα με το φωτογραφο μου γυμνη φωτογραφηση ι αν θες ελα να παρκολουθησεις και να κανεις τα δικα σου για να βγω τερμα καυλωμενη..Ο φωτογραφος μου προτεινε να φερω εν καλο γαμια και μετα τη φωτογραφηση να ριξουμε ενα γερο σκισιμο.Κοιτα αν δεν κανεις εστω και γλειφομουνι πες μου να φερω το σημερινο γκομενακι μου που με εκανε με 1 λεπτο γλειψιμο και 5 λεπτα δαχτυωμα να χυσω σαν τρελη στην μαπα του και στο κρεβατι...σαν αυτα που βλεπουμε στι τσοντες αξιου λογου(οχι τυου ανοργασμικιας πηγαδομουνας αλεξανδρατου) τον εχυσα σαν τρελη τον καριολη..Αν ξερεις να γλειφεις εστω, ακμα και να ναι γαριδακι το πεος σου πες μου παρε τηλ

    • arxidi mikeius an thes simera na parakolouthisis tsoda live ela zwgrafou k pare m thl n s pw t spiti p tha gamiemai

    • Μιχαλακη τωρα που με ψηνουν να κανω εκπομπη στο comedy lab θα σταματησεις να σαι τοσο ντροπαλος????????????????????????????????????????ξενερωτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε σου προσφερουμστο πιατο κι εσυ αρνεισαι
    • kala epeidh telika apodeixthkew poli semno agori pare m thl n pame g kafe de dagwnw

    • ase tis malakies mikri
    • stelnw ki egw screenakia ama thelw

    • μην πιστευεις τιποτα καλε μου, μου χακαρανε το facebook καποιοι μιζεροι ανεραστοι για να χαλασουνε τη σχεση μας..Τι μικρη ρε γερο???10 χρονακια το πολυ μου ριχνεις?Bytheway σε περιμενα ασχημο και με εξεπληξες θετικα!!!!αλλα συνεχιζεις να εισαι για μενα ενας κακιασμενος που περναει την κριση των τριαντα!!αλλα σε αγαπω

    • ok. kalo psofo

    • ελα ρε γλυκουλη αφου δεν θες να ψοφησω...ποιος θα σε πειραζει μετα???Πες μου οτι το ''καλο ψοφο'' το ειπες αγριεμενος να φτιαχτω..
    • ρεε οταν μου πες να κανουμε τριο τα παιξα ..κοιτα μ αρεσει υπερβολικα το σεξ αλλα τα λεσβιακα με τιποτα..Τωρα που καταλαβα οτι τρολλαρες ηρεμησα

    • oti peis.

    • re na sou pw pera apo to trolarisma
    • su lew toso kairo prostyxies xwris na se kserw giati pisteva oti ise toso kafros pou mono ean su edina na katalavis oti tha me gamisis tha se evlepa\
    • egw den se kserw den s exw di apo koda alla gelaw m osa les k me merika simfwnw apira sxedon me ola ektos m afto m t tsernompil kai m afta pou les g klotsies sto muni
    • afto
    • egw gia ena kafe tha ithela n pame me oti parea thes
    • m aresi t sex trela alla den kathomai n milaw etsi san putanaki se agnwstus
    • afto
    • kalhnuxta
    • to kin m t xis
    • egw apla ithela n m dwsis simvules gt st comedy lab psinodai n dune keimena m gia vedakia
    • \kalh s nuxta onira gluka
    • k signwmh g tn aparadekto tropo pu exw milisi
    • geia su

    • ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΤΡΟΠΑΛΕ ΜΙΧΑΛΗ
    • ΚΑΛΑ ΜΕ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΟΤΑΝ Τ ΠΑΙΖΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΟΣ
    • ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΚΟΚΚΙΝΙΖΕΙΣ ΚΙ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΕΦΤΩ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΩ ΣΑΝ ΤΡΕΛΗ

    • λοιπον καυλιαρηδες σας εχω προταση για σημερα, τωρα φευγω παω σπιτι του Δημητρη με τον οποιο γαμιομουνα χτες και σας καλεσα να παρετε ματι.
    • Λοιπον εαν θελετε και σημερα να δειτε τσοντα λαιβ με αγριο γαμια με χοντρο και μακρυ εργαλειο και καυλιαρα κοκκινομαλλα που ξερει να γαμιεται και να γαμαει(μεταφορικα) ελατε παπαγου(παραλληλη της ζωγραφου) στο 222(καφετερια) και απο εκει παρτε με τηλ ειναι πεντε λεπτα τ σπιτι τ.Λοιπον παρτε με τηλ και μην ερθεται το βραδυ γιατι θα χασετε τα καλα!!!φιλια

    • Ψηστο Μιχαλαρα εχω καταλευκες πεντακαθαρες πατουσες χαχαχαχαχαχα

    • ελατε ομορφε και θα σου καταριψω πανηγυρικα ολες τις 20
    • + 1 συμβουλες που δε θα βρουμε στο cosmopolitan
    • και τους μυθους που δεν ισχυουν για ολες στο mikeius vs γυναικες
    • φιλια στο λαιμο και πιο χαμηλα...λιγο πανω απο τη ζωνη με γλωσσα... θα καυλωσετε πολυ σου λεω δεν θα χρειαστιε καν να σας τσιμουκωσω θα χυνετε σαν τρελοι κ μονο στ θεαμα, μην χασεις κ σημερα την ευκαιρια οπως χτες
    • μενει ανδρουτσου 6
    • κοντα σ ενα βενζιναδικο
    • ]τεσπα παρε τηλ

    • γιατι βγαζεις τα προσωπικα μας στη φορα Μιχαλη????????????..αφου δεν εισαι ακαρδος γιατι προσποιεισαι?

    • zzzzzzzzzzz....... zzzzzzzz.....

    • κοιμασαι γλυκουλη μου??
    • να σου ενα παραμυθι για ενα αγορακι που το λεγανε Μιχαλη?
    • μ αρεσει που με φτυνεις μωρο μου
    • εγω βαρεθει τους αντρες-και καλα-κυνηγους
    • ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΩ ΕΓΩ

    • μωρο μου τι κανεις?
    • θελω να παμε για καφε μ τον βαγγελη

    • Κακιασμενε δωσε μια τ κιν του φιλου σου του Βαγγελη θελω κατι ν του πω

    • tha tou pw na se parei

    • ωραια
    • χαχαχα\
    • να σου πω αρχιδι δεν πιστευω να χεις δωσει σεκανα μουνοδουλο τ κιν μ

    • oxi

    • \γτ μ παιρνουν απειροι με αποκρυψοπι τις τελευταιες μερες
    • οκ
    • μαλλον θα ναι επειδη αρχισ να κυκλοφορω παλι
    • και τραβα γαμησου με τα βυζια μ ν πουμε
    • οκ ειναι μικρα! καλυτερα πο τα ναι ναι μασταρια μοσχαρας

    • se ekana diasimi sto page mou re kai twra oloi se theloun pisw

    • χχαχαχαχα δεν με εκανες
    • διασημη
    • με προωθησες ελαχιστα
    • χαχαχα ρε πλακα πλακα
    • στο μπλογκ ειχα εδω κ 3 χρονια 13.000 views
    • k molis postara arthro m sth selida s
    • \πηγαν 16.000 σε μια μερα χαχαχα
    • ελεος
    • για τον πουτσο φιρμα εισαι βλακα!
    • ο βαγγελης ποσο χρονων εινια??
    • ααα επισης μ αθυτα π λες οτι ταζω αγριο σεξ κτλ μ στελνουν ολοι inbox και μου ζητανε πατρουζα
    • τι μαλακας εισαι χαχαχαχαχα
    • το σχολιο σ στο βιντεο μ μ τσ συμβουλες καλα ητανε αλλα προβλεψιμο
    • σου απαντησα σ ολα πανε δες
    • θα φτυσω αιμα αλλα θα το πω γαματα οταν ανοιξει τελειως η φωνη μου και μου περασει ο βηχας και ο πυρετος...ειχα απο παλια καυλα να το βγαλω

    • twra kanw montaz
    • later

    • ok τυραννε
    • φιλι στον αντιχειρα

    • Μαλακα Μιχαλη με κολλησες κι απο το πρωι ακουω το The grat gig και κλαιω που η συναυλια περσυ δεν κρατησε κανα τριημερο ολοκληρο να γουσταρω!!εισαι Τυραννος ΤΕΛΟΣ

    • ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΑΡΤΥ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30 ΑΤΟΜΑ, ΦΑΓΗΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ(ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΣΙ ΘΑ ΙΣΧΥΡΙΣΤΩ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΚΑΡΑΟΚΕ ΠΙΑΝΑ ΚΙΘΑΡΕΣ ΚΤΛ
    • ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ
    • ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ --------------------------------------------------

    • oxi allo spam
    • eleos

    • xaxaxa re deksou me sto kanoniko profil sou aman

    • ρε μου κανανε προταση να γινω συντακτρια στο τρομπακτικο, τι να κανω, λες??ριχτο

    • den exw kapoia sxesi me to trompaktiko. kai na eixa omws, meta apo toso spam... 

16 σχόλια:

  1. Trollhouse blog...
    Let it troll,baby,troll...
    Yeah,we're goin'to the Trollhouse
    We're gonna have a real
    Good time...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΑΚΡΙΒΩΣ!!!

      Διαγραφή
    2. ΦΙΛΕ ΠΑΝΤΕΛΗ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ

      Διαγραφή
  2. pou meneis sto hrakleio? 8a r8w me to glx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kwsta Oikonomou mipws to kanoniko sou onoma einai Kwstas Mitrogloy?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΜΙΤΡΟΓΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ!

      Διαγραφή
  4. Γι'αυτο ρωτάω. Αμα είναι να ξέρεις εμείς δεν έχουμε οπαδικά κολλήματα πες ότι γουστάρεις. Ακόμα και για ρεκτιφιε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πειράζει που δεν έχω καταφέρει να τελειώσω ακόμα την αλληλογραφία; Με τρίτη συνέχεια είμαι λίγο πάνω από τη μεση. pfffffff i quit και ας μην μάθω ποτέ αν παρτουζοθήκατε εσυ, ο Μάκης από το εμεις και μεις και η χανα μοντανα. Fuck it παω να συνεχισω το νεο πριξοπουτσικο αρθρο μου και την καινουρια κεφαλιδα του blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ μεγαλο για να διαβαστει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πιστευω πως αν υποθεσεις ολα τα επιμερους σημεια των σκοτεινων φαντασιωσεων.Ηλεκτρα,γραφεις σεναριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mα εχω στα σκαρια ηδη σεναριο για να γυριστε σε ταινια γαλλικων προδιαγραφων στυλ ''Jeux d' enfants'' (=Love me if you dare) με πολυ ερωτα, παθος, αγριο σεξ ,με μισος , οργη ξυλο , αιματα , θανατους κτλ κτλ..θα ναι πολυ πιασαρικο σεναριακι θα δεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πιστεύουμε ότι στο Blog του Λαού ΔΕΝ πρέπει να έχουν όλοι δικαίωμα σχολιασμού. Φασιστοάπλυτοι, νεοφιλελεύθερες πουτάνες, απολίτικα ζαβά και άλλες κατηγορίες συμπολιτών μας, έχουν όσο χρόνο θέλουν στα κυρίαρχα ΜΜΕ για να εκθέσουν την ακίνδυνη πνευματική τους διάρροια. Δεν χρειάζεται ΚΑΙ αυτή η μικρή γωνιά να φιλοξενεί τα σκατά τους.

Όσα σχόλια από αυτές τις κατηγορίες εντοπίζονται, αν δεν έχουν μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα την κατάλληλη απάντηση από κάποιον φίλο του ΤΡΟΜΠΑΧΤΙΚΟΥ τότε θα αφαιρούνται.

ΤΟ ΤΡΟΜΠΑΧΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ!

ΣΥΝΤΑΧΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΕ ΤΟ BLOG ΜΑΣ ΚΑΘΑΡΟ!